مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-06سياسي

توجه به اقلیم گیلان در درختکاری و توسعه جنگل ها مهم است


استاندار گیلان، با تاکید بر لزوم کاشت گونه های بومی و هیرکانی، توجه به اقلیم استان در درختکاری و توسعه جنگل ها را امری مهم دانست و از مردم دعوت کرد تا با کاشت نهال به توسعه فضای سبز و فرهنگ درختکاری کمک کنند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با تاکید بر لزوم کاشت گونه های بومی و هیرکانی، توجه به اقلیم استان در درختکاری و توسعه جنگل ها را امری مهم دانست و از مردم دعوت کرد تا با کاشت نهال به توسعه فضای سبز و فرهنگ درختکاری کمک کنند.

اسدالله عباسی در مراسم روز درختکاری که به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در پارک جنگلی سراوان رشت برگزار شد، با گرامیداشت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، به اهمیت درختکاری و صیانت از مواهب طبیعی از جمله جنگل ها اشاره و بیان کرد: درختکاری و توسعه فضای سبز، نقش مهمی در زیباسازی محیطی و نیز نشاط افزایی عمومی دارد.

وی با بیان اینکه حیات انسان وابسته به طبیعت است، حراست از میراث طبیعی را وظیفه ای همگانی خواند و افزود: این میراث طبیعی از نسل گذشته به نسل امروز و از نسل امروز به آیندگان سپرده می شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم کاشت گونه های بومی و هیرکانی، توجه به اقلیم استان در توسعه جنگل ها را امری مهم دانست و از مردم دعوت کرد تا با کاشت نهال به توسعه فضای سبز و فرهنگ درختکاری کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقلیم گیلان در درختکاری و توسعه جنگل ها مهم است

توجه به اقلیم گیلان در درختکاری و توسعه جنگل ها مهم است